Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Volkswagen krizi devam ediyor: İşçiler grev hazırlığında! Müzakereler başlıyor…
- Hayati Karagöz
- 27 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Almanya'nın en büyük işçi sendikası IG Metall ile otomotiv devi Volkswagen müzakerelere başlıyor. Volkswagen'e karşı…
Sabiha Gökçen CEO’sundan sürpriz istifa
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Haziran ayında Sabiha Gökçen Havalimanı CEO'su görevine gelen Alp Er Tunga Ersoy istifa etti. Gelişmeyi,…
Dolar ve Euro güne nasıl başladı?
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Dolar ve Euro güne nasıl başladı?